Skip to content Skip to footer

Organisation

Hartic kräver enbart ett för- och efternamn samt en mejladress till en användare. Däremot kan du samla alla personalrelaterade uppgifter direkt i systemet för att underlätta ert arbete.

Alltid rätt information om personalen

Personkort

Team

organization

Enkel hantering av alla användare

Du kan anpassa Hartic helt efter era behov och enkelt hantera alla användare. Här finns ingen gräns för antalet användare du kan lägga till utan betalar bara för de säten ni har. På så sätt kan ni skala upp eller ned efter verksamhetens utveckling utan att oroa er för onödiga kostnader.

Det finna tre olika systemroller i verktyget: Administratör, Ledare och Medarbetare.

Beroende på vilken roll en användare har får de tillgång till olika funktioner. Att ändra en användares roll är dessutom enkelt och kan göras när och hur ofta som helst.

Att lägga till användare är lika smidigt som att anpassa deras roller. Genom att använda vår mall kan ni snabbt massimportera hela er organisation med några knapptryckningar. Det är enkelt att komma igång och hålla organisationen uppdaterad.

Personkort

Med personkorten har du all viktig information om personalen samlad på ett och samma ställe. Oavsett om du föredrar en enkel översikt eller vill samla detaljerad data om varje medarbetare, ger personkortet dig friheten att välja det som passar er bäst.

  • Personuppgifter.
  • Närmaste chef.
  • Personalansvar och vilka medarbetare hen är ansvarig för.
  • Team.
  • Anställningsuppgifter.
  • Närmaste anhöring.
  • Och mycket mer.

Personkortet gör det enkelt att hålla koll på teamet och underlättar både ledning och uppföljning.

Kom ihåg att Hartic enbart kräver ett för- och efternamn samt en e-post för att ni ska kunna dra nytta av kraften i Hartic.

personkort
team

Dela in organisationen i team

Genom att dela in medarbetarna i team får ni möjligheten att arbeta mer detaljerat och fokuserat med varje grupp. Det blir lättare att se varje teams specifika resultat och skräddarsy åtgärder som stärker både arbetsmiljö och teamkänsla.

Varje team kan ha en eller flera ägare, vilket betyder att rätt personer har tillgång till just den information och de insikter som är viktigast för deras team. Ägarna kan aktivt arbeta med teamets resultat och rekommenderade åtgärder, vilket gör det enkelt att följa upp, anpassa och genomföra förbättringar som verkligen gör skillnad för medarbetarna.

Med den här strukturen blir det smidigt att driva förändring och lyfta arbetsmiljön, team för team. Med smart intern benchmarking skapar ni best practices.

Boka en personlig demo

Vi älskar trevliga pratstunder och ser fram emot att höra mer om dig och den organisation du är en del av.

Stora som små företag i alla möjliga branscher använder Hartic för att digitalisera, förenkla och systematisera sitt arbetsmiljöarbete.

Det ska vara enkelt att göra rätt!

Fyll i formuläret så hör vi inom kort av oss för att boka in ett möte med dig.

    Antal medarbetare